Google Ads (SEA) uitbesteden?
Google Adwords is het online vermarkten van je website en/of diensten door hier advertentie ruimte voor in te kopen. Dit kunt u op een aantal platformen doen. Over het algemeen wordt hier Google Adwords (Google Ads) voor gebruikt. Natuurlijk is Bing Ads ook een goede mogelijkheid om op te adverteren. Dit adverteren kun je doen met een aantal verschillende mogelijkheden. Zo kun je in de zoekvraag een tekst advertentie plaatsen. Maar ook met banners op diverse websites staan is een van de mogelijkheden. Voor webshops is juist Google (of Bing) shopping weer heel erg interessant. Zo is er dus voor bijna iedereen een goede oplossing!
Stimuleer websitebezoeken
Genereer meer telefoontjes
Stimuleer winkelbezoeken
Google Ads aanbod
- Zoekwoorden analyse
- 10 uur aandacht p/m
- 1 keer per week optimalisatie
- Maandelijks rapportage
- Advertentiebudget €30,- per dag
- Zoekwoorden analyse
- 15 uur aandacht p/m
- 3 keer per week optimalisatie
- Maandelijks rapportage
- Advertentiebudget €60,- per dag
- Zoekwoorden analyse
- 20 uur aandacht p/m
- 6 keer per week optimalisatie
- Maandelijks rapportage
- Advertentiebudget €200,- per dag
Hoe werkt het?
Doelstelling bepalen
Wij beginnen altijd met het bepalen van de hoofddoelstellingen. Dit kan bijvoorbeeld zijn: werken aan de naamsbekendheid, de reputatie verbeteren, leads binnenhalen, klantinformatie verzamelen of (direct) sales een impuls geven.
Zoekwoordonderzoek
Om voor een optimaal resultaat te zorgen, verrichten wij altijd een zoekwoordenonderzoek. Uit dit onderzoek komt naar voren wat voor jouw campagne de beste zoekwoorden zijn om op te adverteren.
Technische optimalisatie
Het succes van Google Ads is van een aantal factoren afhankelijk. Wij kunnen nog zo’n goede campagne opzetten, wanneer je landingspagina’s niet in orde zijn, zul je nooit de gewenste resultaten boeken.
Campagne opzetten
In de voorgaande stappen hebben wij alle benodigde informatie opgehaald om een succesvolle campagne op te zetten. Daar zorgen wij dan ook voor in deze stap. Wij beginnen met het zorgvuldig opbouwen van een nieuwe campagne of campagnes.
Continu optimalisatie
Wij beginnen altijd met het bepalen van de hoofddoelstellingen. Dit kan bijvoorbeeld zijn: werken aan de naamsbekendheid, de reputatie verbeteren, leads binnenhalen, klantinformatie verzamelen of (direct) sales een impuls geven.